torsdag 27. september 2007

Jeg har blitt tagget!

Jeg har blitt tagget av Beate til å fortelle 7 rare ting om meg selv og tagge 7 med-bloggere: Reglene er:
1: Link til den som har tagget deg
2: Fortell 7 sannheter om deg. Litt forskjellig og litt rart!
3: Tagg 7 folk i slutten av blogginnlegget
4: Legg en melding i bloggen deres om at de er blitt tagget.

1. Jeg teller! Overalt og når som helst. Antall ruter i taket, panelbord på veggene, striper på jakka di, blomster i tapetet (det er 863 blomster på tapetet på do hos min x-svigermor)....

2. Og regner tverrsummer! Særlig bilnummer når jeg er på vei til jobb

3. Jeg tror på steiners makt. Akkurat nå for tiden går jeg rundt med en stein i bh-en som skal stimulere til kreativitet, samt gi mot og styrke!

4. På jobb er jeg superpertentlig. Alt på sin plass og jeg gjør alltid ting ferdig eller har en plan på hvordan jeg skal fortsette. Hjemme derimot er jeg en rotekopp - nesten uten sidestykke

5. Jeg er utrolig glemsk. Dersom telefonen ringer mens jeg stryker klær, må jeg ta med meg et klesplagg, slik at jeg skal huske hva jeg holdt på med

6. Jeg har mer enn 500 kulepenner! Ikke fordi jeg samler på dem - de er bare plutselig der

7. Jeg liker å gå på moloen når høststormene raser

Nå er det slik at jeg kjenner nesten ingen andre som "blogger, så du som besøker bloggen blir herved utfordret. Men det er helt frivillig.

2 kommentarer:

Beate sa...

Ser man det... :)

Beate sa...

Garntyven min er Tsuki, Lunas datter. Født i slutten av mai. Mulig vi ikke har vært hos meg siden det :)

Får du malt noe for tida?